3 argumenty, które sprawią, że zaczniesz trenować metodą EMS

trening EMS

Trening EMS to stosunkowo nowa metoda treningowa, która w ostatnim czasie zyskuje na popularności. Trening jest połączeniem klasycznych ćwiczeń z elektrostymulacją mięśni, co zapewnia mu niezwykle wysoką efektywność. Przedstawiamy 3 argumenty, które sprawią, że prędko rozpoczniesz swoją przygodę w innowacyjnym treningiem EMS.

Szybko zobaczysz efekty

Trening EMS aktywuje do pracy około 90% włókien mięśniowych i dociera nawet do najgłębiej położonych mięśni. Odpowiednio dobrana intensywność prądu elektrycznego sprawia, że dochodzi do skurczu mięśni, który można porównać ze skórczem wywołanym ćwiczeniami z zewnętrznym obciążeniem. Praca organizmu podczas treningu EMS jest bardzo intensywna, mimo wykonywania prostych, podstawowych ćwiczeń bez hantli czy innego obciążenia.

Dużą zaletą jest również przyspieszenie metabolizmu widoczne po każdym treningu. Metoda EMS sprawia, że organizm pracuje tak samo intensywnie jak podczas tabaty, jednak przy mniejszym nakładzie sił. W konsekwencji jeszcze długo po zakończonej sesji spalamy kalorie.

Trening EMS jest kompleksowy! Wzmacnia mięśnie głębokie, dba o ciało i zdrowie. W połączeniu ze zdrową dietą zapewni Ci fenomenalne efekty. Dzięki niemu zbudujesz mięśnie, wysmuklisz sylwetkę i pozbędziesz się cellulitu.

Oszczędzisz mnóstwo czasu

Tradycyjny trening siłowy trwa około 60 minut. Żeby zobaczyć efekty pracy nad sylwetkę, siłownię trzeba odwiedzać przynajmniej 3 razy w tygodniu. Niestety nie każdy może pozwolić sobie na takie rozwiązanie. Trening EMS to świetna metoda dla zapracowanych, którzy nie mają czasu przesiadywać długich godzin w klubie fitness. Wystarczą dwie, 30-minutowe sesje treningowe w tygodniu, żeby zobaczyć rezultaty.

Trening nie narazi Cię na kontuzję

Ryzyko kontuzji podczas tradycyjnego treningu na siłowni jest stosunkowo wysokie. Czasem wystarczy nieumiejętnie podnieść ciężar z ziemi, żeby nabawić się nieprzyjemnej kontuzji, która wykluczy nas z treningu na długie tygodnie. W przypadku treningu EMS nie ma takiej możliwości. Ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa i stawów, a dzięki temu są całkowicie bezpieczne praktycznie dla każdego. Co więcej, elektrostymulacja może działać rozluźniająco. Impulsy o niskiej intensywności będą niczym masaż dla zmęczonych i obolałych mięśni.

Na stronie https://impulsetraining.pl/blog/co-to-jest-ems/ znajdziesz szczegółowe informacje o cechach, wskazaniach i przeciwwskazaniach EMS. Wybierając trening EMS, stawiasz na zdrowie, doskonałe samopoczucie i wysportowaną sylwetkę!

Wybierz sprawdzone studio treningu EMS

Na swój pierwszy trening EMS wybierz się do renomowanego studia specjalizującego się w tego typu aktywności. Wykwalifikowany trener przygotuje dla Ciebie specjalny plan treningowy dopasowany do Twoich potrzeb i celów, pokaże, jak wykonywać poszczególne ćwiczenia oraz dobierze odpowiednią intensywność impulsów elektrycznych. Trening EMS pod okiem trenera personalnego będzie w pełni bezpieczny i skuteczny.

Impulse Training to nowoczesne studio treningowe, zaprojektowane z dbałością o najmniejsze detale. Po przyjściu do klubu zostaniesz otoczony profesjonalną opieką trenerską. Trener będzie czuwał nad jakością i poprawnością Twojego treningu EMS. Ponadto będziesz mógł skorzystać z kompleksowej konsultacji dietetycznej. Studia Impulse Training MEON EMS znajdują się w wielu polskich miastach – w tym w Gdańsku, Katowicach czy Wrocławiu. Znajdź swoje miejsce i zacznij przygodę z innowacyjną formą aktywności fizycznej, która zagwarantuje Ci niesamowite efekty i dostarczy mnóstwo pozytywnej energii!

fot. materiały prasowe

One thought on “3 argumenty, które sprawią, że zaczniesz trenować metodą EMS

  1. Ciekawy jestem tych treningów i efektów, jakie dają. Wygląda to obiecująco, ale mam sporo obaw. Kto wie, może niesłusznie i to naprawdę dobry i skuteczny trening?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.