Jak szybko schudnąć: 4 podstawowe zasady

jak szybko schudnąć

Jak szybko schudnąć? Na ten temat wymyślono już masę poradników, tysiące diet i jeszcze więcej głodówek – przemysł dietetyczny rośnie w siłę, a wraz z nim ilość udostępnianych ludziom magicznych suplementów, których działanie często pozostawia wiele do życzenia. Wśród tak wielu możliwości nie znika pytanie: jak szybko schudnąć (ale i trwale), np. 10 kg?

Jak szybko schudnąć… bez efektu jo-jo
Efektywne odchudzanie to zdrowe odchudzanie. Co to oznacza? Zdrowe odchudzanie przede wszystkich opiera się na:

1. Wprowadzeniu do diety zbilansowanych składników, bogatych w mikro i makroelementy.
2. Unikaniu wszelkiego rodzaju głodówek, które wpływają wyniszczająco.
3. Poprawieniu funkcjonowania naszego metabolizmu.
4. Regularnym wykonywaniu ćwiczeń.

Wszyscy to znają, mało kto się do tego stosuje. I co dalej?

Skuteczne odchudzanie
Skuteczne odchudzanie nie obędzie się bez dużej ilości wysiłku i samodyscypliny. Jak wspomnieliśmy na wstępie, na rynku dostępnych jest wiele suplementów, których producenci obiecują klientom wyjątkowe wyniki i cudowne działanie. Ale nic nie zrobi się za nas.

Odpowiednie nastawienie to klucz do sukcesu, bo jest wypadową wielu pozytywnych zmian w życiu. I nie ogranicza się to tylko do podjęcia różnych działań na miesiąc czy dwa, ale powinno wpłynąć na zmianę naszego stylu życia, tak aby po drodze nie spotkał nas efekt jo-jo.

Zbilansowana dieta, czyli jaka?
Bogata w składniki, które pobudzą nasz organizm do poprawy naszego metabolizmu i zredukują uczucie głodu.

Po pierwsze, postaw na białko. Ale czy nie jest ono potrzebne tylko tym, którzy wyciskają na „siłce”? Odpowiednia ilość białka w naszym organizmie podkręca metabolizm i redukuje łaknienie, dając dłuższe uczucie sytości. Nie bój się tego składnika, dzięki ćwiczeniom ilość spożywanego białka wpłynie korzystnie na budowę ciała.

Po drugie, zapoznaj się ze zdrowymi tłuszczami. To nie jest jedynie moda na jedzenie awokado czy używanie w codziennych potrawach masła kokosowego. Zdrowe tłuszcze, przy jednoczesnym ograniczeniu węglowodanów (w tym cukru) i odpowiedniej ilości spożywanego białka, będą dawać wystarczającą ilość energii, by przetrwać dzień i prowadzić aktywny tryb życia, spalając przy tym jeszcze większą ilość kalorii. Dowiedz się więcej na temat diety spalającej tłuszcz na stronie www.ketowariatka.pl.

Po trzecie, warzywa. Są niezawodnym źródłem witamin, minerałów i błonnika, dzięki czemu uczucie głodu poczujemy dużo później. Dziś, dzięki internetowi, jesteśmy w stanie ugotować warzywne dania nie tylko tak, aby były pożywne, ale przede wszystkim smaczne.

Jak szybko schudnąć bez ćwiczeń?
Dałoby się zastosować jakąś głodówkę i szybko osiągnąć efekty. A co ze skutecznością? Niestety nie idzie to w parze. Dlatego jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zdecydowanie się właśnie na regularne ćwiczenia, najlepiej 3 do 4 razy w tygodniu. Nie musisz zmuszać się do biegania, jeśli za tym nie przepadasz. Jest wiele możliwości, możesz wybrać się na fitness, ćwiczenia cardio, ćwiczenia siłowe, jak np. TRX-y czy uprawianie ukochanego sportu.

Wybrane ćwiczenia, odpowiednia dieta i czas na regenerację to dobry sposób na to, jak szybko schudnąć.